utorak, 21. travnja 2015.

Sirovi kolačići od mrkve

Obožavam tortu od mrkve, a kako sam u fazi zdravih slastica odlučila sam isprobati nešto drugačije. Ovo su kuglice od mrkve al u drugačijem izdanju. Oblikom podsjećaju na kekse a okusom na tortu od mrkve uz to su bez šećera, jaja i brašna, i gotovi za svega 20tak minuta. Možete ih napraviti u obliku kuglica al meni su se svidjeli bas ovakvi.


Sastojci za 10tak keksića

2 velike naribane mrkve
1/3 šalice zobenih pahuljica
1/3 šalice kokosovog brašna
1/3 šalice badema, lješnjaka ili oraha
Prstohvat soli
Cimet



Za glazuru
2 žl  kakao maslaca
1 žl kokosovog ulja
Kokos
Pistacije

Mrkve naribati pa istisnuti rukama višak soka. U multi praktik staviti orahe, zobene pahuljice, kokosovo brašno i mrkve, dodati prstohvat soli pa sve samljeti da se poveže. U kvadratnu posudu staviti prijanjajucu foliju pa utisnuti smjesu i poravnati. Staviti u hladnjak da se stisne. Ohlađenu smjesu rezati modlama za kekse ili jednostavno oblikovati kuglice. Kokosovo ulje i kakao maslac zagrijati da se otopi pa keksiće umakati u glazuru i posuti kokosom. Keksiće držati u hladnjaku i pojesti u roku par dana.


Broj komentara: 5:

  1. Jučer sam dva puta pisala komentar i izgleda nešto nije uspjelo! :) Pa da pokušam ponovo! :) Jako mi se sviđaju keksići, a sigurna sam da bi i M. volio ovaj zdravi slatkiš! Zanima me samo kako se tako povežu bez ikakve tekućine? Jel mrkva pusti sok?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno izgledaju. Kod mene torta od mrkve nikako da dođe na red, radila sam samo kolač

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je zaista jednostavno i prekrasno izgleda. Sledječa stvar na TO-DO listi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tortu od mrkve sam radila nedavno i svi smo oduševljeni. Ove tortice su mi zanimljive baš stoga što su sirove. Baš me zanima okus...i te pahuljice ne namočene...hmmm

    OdgovoriIzbriši