ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

Čokoladni muffini s ciklom


O da, dobro ste pročitali. Odlučila sam isprobati ovaj zanimljiv recept, ciklu jako volim i bila sam znatiželjna da li  će njen zemljani okus doći do izražaja u ovim kolačićima. Ako u tražilicu utipkate red beet cake, otvoriti će se more linkova a kako onda izabrati pravi? Primijetila sam da neki recepti koriste isključivo sirovu ciklu al ja sam se odlučila za ovu varijantu u kojoj se koristi pire od kuhane cikle uz dodatak fine tamne čokolade, kakao praha i žličice jake kave da dodatno pojača čokoladni okus. Od prekrasne torte ja sam napravila muffine.





sastojci za tortu ili 12-14 muffina

250gr pirea kuhane cikle
200 gr tamne čokolade
4 žlice jake espresso kave
135 gr brašna
1 1/4 ličica praška za pecivvo
3 žlice kakao praha
4 jaja
200 gr maslaca
200 gr muscovado šećera


Ciklu skuhati i ohladiti. Ohlađenu oguliti pa ju naribati a onda još usitniti štapnim mikserom.

U posudi na pari otopiti čokoladu pa dodati kavu, ja sam koristila instant kavu.

U zdjelu za miksanje staviti šećer i maslac pa miksati dok ne nastane kremasta smjesa. Dodati jedan po jedan žumanjak  pa umješati čokoladu i pire od cikle. Dodati i prosijano brašno, zajedno ss kakao prahom i praškom za pecivo. Na kraju ručno umješati snijeg od bjelanjaka.
Smjesu rasporediti u kalup za tortu  ili rasporediti u košarice za muffine. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 40 minuta (toliko je meni bilo potrebno vremena za muffine, upute za pečenje torte su drugačije pa pročitajte originalni recept)

Broj komentara: 13:

  1. Znam za kombinaciju čokolade i cikle i uopće ne sumnjam da je odlična. Ako mogu mrkve, tikve, batati u slatko - može i cikla. Jako fino!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo izgleda super. Muffine sa ciklom još nisam pravio, možda je sada pravi čas za to.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam baš ljubitelj cikle ali mi unatoč cikli ovo izgleda jako fino.. vjerojatno zbog čokolade.. a s čokoladom je sve fino :). Hrabra i zanimljiva kombinacija, jesam se malo iznenadila kad sam pročitala da ima i cikle ali kao što Anja kaže, ima danas svega u kolačima pa me već to ne treba čuditi :). Krasan recept i već je dragi rekao da bi on to probao jer on obožava ciklu!

    OdgovoriIzbriši
  4. baš zanimljivi, s ciklom još nisam probala :)
    krasan tanjur!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj recept je kao stvoren za mene. Ciklu nisam jela do ove godine, a onda sam se oduševila njezinim okusom. Baš me zanima okus, morat ću isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam kombinaciju cikle i čokolade, krasno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  7. Drugačiji i definitivno mi se sviđa taj spoj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljivo, jela sam sa šargarepom i tikvicama, još sa cveklom da probam ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma baš si ovih dana razmišlam o cikli, nisam nikad radila i ful mi je izazov

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovakve kombinacije volim isprobati, sigurna sam da su cikla i čokolada odličan par, muffini jako dobro izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  11. koja luda kombinacija (u pozitivnom smislu)!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikada nisam jela nista slicno, ali ovo moram probati! :)

    OdgovoriIzbriši