subota, 15. lipnja 2013.

Galetta s marelicama



Još jedna galetta. Volim kombinaciju prhkog tijesta i sočnog pečenog voća, već sam objavila recepte za galettu s breskvama i mini galette s jabukama. Ni ova se puno ne razlikuje od njih. Dok se priprema ručka približavala kraju ulovila me želja za voćnim desertom. Odabrala sam marelice koje sam kratko marinirala u rumu i šećeru. Savršen desert ....s velikom kuglom sladoleda od vanilije!!



za tijesto je potrebno

100 gr brašna
50 gr mljevenih badema
70 gr maslaca
cimet
sol 
 vanilija
1 žlica šećera 
hladna voda (koliko je potrebno da se umijesi tijesto)
...
marmelada od marelica za premazivanje
6-7 marelica
2 žlice šećera
vanilija
rum

 U zdjelu prosijati brašno, dodati mljevene bademe, cimet i vaniliju, mrvu soli  i šećer i iskidane komadiće maslaca. Sve trljati rukama pa dodavati postepeno vode dok se tijesto ne poveže u kuglu. Zamotati ga u prijanjajuću foliju i ostaviti u hladnjaku. Za to vrijeme očistiti marelice, odrezati ih na osmine, posuti šećerom i vanilijom, pokapati  rumom i promiješati.  Možete koristi i neko drugo voće, marelice, jagode, borovnice...


Tijesto razvaljati između dva komada prijanjajuće folije u oblik kružnice. Središte kružnice premazati žlicom marmelade od marelica. Preko marmelade posložiti voće. Peći u zagrijanoj pećnici na 185 stupnjeva 30tak minuta. Posuti šećerom u prahu.

Broj komentara: 10:

  1. Neces vjerovati, ja vec danima mastam bas o galetti sa marelicama :) krasna je ova tvoja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uh, ova s marelicama mi je najdraža do sad, savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovakve deserte, marelice sam baš danas kupila, nije isključeno da dio završi i u ovoj galetti, odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan desert i ja jako volim kombinaciju prhkog tijesta s voćem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Galete nikada nisam pripremala u slatkoj varijanti. Obicno se uvek odlucim za tart sa nekom finom kremom, ali tvoje slike bas mame da isprobam i ovu varijantu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ovakve brzinske i rusticne dezerte; izgleda odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Yum! I’m so glad I clicked on this blog, now I know what I’ll make for dessert

    OdgovoriIzbriši