utorak, 8. siječnja 2013.

Kolač s mrkvama




Razmišljala sam dal da u naslovu uopće spomenem mrkve jer količina je uistina  mala, golim okom se niti ne vide a tu su. Oni koji su  testirali a moram reći i pojeli kolač nisu uspjeli odgonetnuti tajni sastojak, pa ipak tu su i mrkve, uz sve ostale divne sastojke. Zanimljivo je da u kolaču nema ni grama masnoće i to je ono što me je najviše privuklo. Uspkos tome kolač je vlažan i "masan" a nikako suh. Savršen uz čaj za doručak, poslužen uz laganu kremu od mascarponea ili grčki jogurt koji je postao moja nova strast. Ukrašen sa velikom žlicom meda. Svi vi koji ne ljubite kolače s mrkvom, ovom kolaču morate dati priliku, vjerujte meni  na riječ ili vjerujte majstoru koji je ovaj recept od svog oca "poboljšao".





sastojci za kolač

3 jaja
65 gr šećera
50gr pečenih mljevenih lješnjaka
50 gr pečenih mljevenih badema
115 gr očišćene mrkve
20 gr cijelih pečenih lješnjaka
35 gr brašna
1 žličica praška za pecivo
sol 
ribana korica jedne bio naranče



Mrkve oguliti i podjeliti na dva dijela, 1. dio 45 gr mrkve skuhati, ispasirati u pire i ohladiti. Preostalu mrkvu naribati. Odvojiti bjelanjke od žumanjaka, u žumanjke dodati 30 gr šećera, a u bjelanjke 35gr šećera.  Bjelanjke umutiti u čvrsti snijeg. U kremu od žumanjaka i šećera dodati  snijeg pa postepeno dodavati preostale sastojke, mljevene lješnjake i bademe, ribane mrkve i pire od mrkve i brašno s praškom za pecivo i ribanom koricom naranče. Smjesu uliti u kalup za pečenje kruha (namašćen ili prekriven papirom za pečenje), ja sam koristila silikonski. Peći u zagrijanoj pećnici na 175 stupnjeva 40tak minuta.


Broj komentara: 26:

  1. Jako zanimljivo! Super izgleda i baš odlična ideja... Jako volim ovaj tip kolača i čim stignem, isprobaću!

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, ovo ču napraviti jednom ovaj tjedan - mmmm...

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam se navukla na grčki jogurt sada kad ga ima za kupiti kod nas. Kolač super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolače s mrkvom definitivno obožavam, pogotovo dok su puni lješnjaka i badema!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa kolač, po sastojcima i izgledu zaista obećava,biti će isproban!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, hm, hm ... Nema druge nego da degustiram komad tvog kolača :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljezim za mog ('kolesterolicnog') M...Perfektno za dorucak!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super izgleda, prefini sastojci i još bez masnoće! savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja obozavam kolace sa mrkvom! Ne bi mi smetalo ni da je ima puno, puno vise!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim kolače sa mrkvom, a posebno u kombinaciji sa narančom tako da bi i ovaj bio jedan od mojih favorita. Odlično izgleda, i prezentacija mi je super !

    OdgovoriIzbriši
  11. E ovaj kolač me oduševio! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super! Bogato! Svidja mi se kako si ga napravila u obliku vekne. Ja se kanim da napravim kolac od sargarepe, ali dodala bih tome i pastrnak. Videcemo na sta ce da ispadne. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga, kolač izgleda tako sočno i bogato :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Espectacular luce húmedo y muy lindo,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši