utorak, 4. rujna 2012.

Sale & pepe okus - rustikalne pite



Nakon foccacia koje smo objavile prošli put, ovog puta naš interes privukle su rustikalne pite s voćem. Iz časopisa Sale & pepe prilično  sam  se jednostavno odlučila koje želim isprobati, za prvi recept presudio je  pun hladnjak šljiva a za drugi sam već duže vremena čekala priliku  da iskoristim amaretto kekse. Prošli put smo  obje radile foccacie s povrćem, baš me zanima dal smo se i ovog puta u jednoj piti pogodile. Ne zaboravite pogledati koje pite je Tamara odabrala.


Pita sa šljivama


300gr glatkog brašna
1 žličica praška za pecivo
100 gr šećera
vanilija, sol
100 gr maslaca
100 ml hladne vode
500 gr šljiva
limunov sok i korica
3 piškote ili keksa s maslacem
cimet


Maslac utrljajte u brašno da dobijete strukturu grubih mrvica pa dodajte polovicu šećera , vaniliju i sol. Pomiješajte sastojke pa uz dodatak vode umjesite tijesto. Tijesto oblikujte u disk, omotajte prozirnom folijom i stavite pola sata uhladnjak. Šljive operite, osušite i odstranite im koštice.Ako su velike možete ih odrezati na četvrtine, ja sam rezala na polovice. Pomiješajte ih s ostatkom šećera, limunovim sokom i koricom i cimetom.  Na pobrašnjenoj podlozi razvaljajte  tijesto pa od njega izrezujte krugove za mini pite, ako želite možete napraviti i jednu veliku pitu. U kalup utisnite tijeseto,na dno tijesta stavite smrvljene piškote, a na njih nadjev od šljiva. Od ostatka tijesta izrežite poklopce. Poklopce za košarice spojite s malo vode.Na nekoliko mjesta bocnite nožem. Pite pecite otprilike 40 minuta u pećnici zagrijanoj na  180°C. Prije posluživanja pospite ih šećerom u prahu.



Torta s breskvama i amaretto keksićima

700 gr breskvi
100 gr brašna
110 gr amaretto keksića
200 gr šećera
2 žlice smeđeg šećera
100 gr badema
3 jaja
1/2 praška za pecivo
sok i korica limuna



Breskve preliti vrelom vodom i ostavit par minuta u njoj. Nakon toga breskve oguliti.  Odvojiti ih od koštice, odrezati na kriške pa zagrijati u tavi s limunovim sokom i koricom. Ostaviti ih da se ohlade. Ja sam koristila prilično zrele breskve pa sam ovaj korak dinstanja na tavici preskočila jer nisam htjela da se raspadnu. amaretto keksiće i bademe samljeti u sitan prah.Od bjelanajka izraditi čvrsti snijeg, a žumanjke miksati s šećerom, dodati prosijano brašno s praškom za pecivo i soli i mljevene bademe i kekse. Na kraju lagano umješati snijeg od bjelanajka i kriške bresaka. Smjesu izliti u kalup, pogodna je veličina klasičnog kalupa za torte. Kolač posuti tamnim šećerom i peći na 180 stupnjeva 40tak minuta.



P: S: ovom prilikom objavljujem i pobjednika malog darivanja kojeg je odredio random. Sa sudjelovanje u darivanju bilo je potrebno biti sljedbenik bloga i ostaviti komentar ispod slike s nagradom koja se nalazi na facebook profilu Ave dulcis. Ispod fotografije ostavili ste 18 komentara. random se odlučio za broj 14.

Katarina Brekalo
javi se na mail da se dogovorimo o detaljima!
 

Broj komentara: 17:

  1. Bila sam uvjerena da ćeš raditi ovu s breskvama, a mislila sam da ćemo se poklopiti u smokvama, a kad tamo izabrale smo šljive. Srećom pa sam odlučila ostaviti original oblik, jer bih inače isto napravila male pite.
    Fotke su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam planirala ovu s smokcala ali sam se zabnji čas predomislila..bilo bi odlično da smo napravili obje iste

      Izbriši
  2. Fine pite, posebno ova s 'bijelim' breskvama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmm, već im osjećam miris :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, baš si se potrudila... Idem sada vidjeti šta je druga Tamara napravila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgleda, pogotovo ovaj kolač sa breskvama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Amaretto i breskve, ma zašto nisi bliže?!?

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno, i izgledom a sigurno i okusom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno predivno izgleda,obje varijante su mi jako primamljive:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedna bolja od druge ! Pita sa breskvama mi je interesantnija, dok mi ova sa šljivama toliko dobro izgleda da sam se ipak kraj nje zaustavila.

    OdgovoriIzbriši