subota, 22. listopada 2011.

Mini pite s jabukama, slastičarskom kremom......


Prhko tijesto, slastičarska krema, jabuke i šaum. Ovo je jedan od onih brzih kolačića, prhko smrznuto tijesto imala sam u zamrzivaču, dovoljno je bilo naribati jabuke, pa ih zajedno s šećerom ,limunovim sokom i cimetom kratko prodinstati na maslacu.U međuvremenu tući na pari  žimanjke s  šećerom, vanilijom i gustinom uz dodatak  mlijeka. Kad se krema zgusnula dodati maslac. Od bjelanjaka umutiti čvrsti snijeg, postepeno dodati šećer i nekoliko kapi limunovog soka. U kalupe složiti prhko tijesto pa ga kratko peći u pećnici, premazati ga kremom pa na nju rasporediti jabuke i staviti peći još 20 minuta na 180 stupnjeva, tada premazati snijegom i vratit u pećnicu na još 10tak minuta. Rekli bi francuzi Voila`


potrebno za prhko tijesto
175 gr brašna
125 gr maslaca
25 gr šećera
malo vode


još
2 jabuke
limunov sok 
2 žlice šećera
cimet
20 gr maslaca

2 bjelanjka
70 gr šećera
limunov sok

za slastičarsku kremu
2  žumanjaka
4 žlice šećera
2 žlice gustina
vanilija
200 ml mlijeka
40 gr maslaca

Broj komentara: 12:

  1. preslatke su, ne samo izgledom već i sastojcima! Odlično mi je to što si spojila jabuke sa slastičarskom kremom i lagano zapečenim šaumom (volim ga) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti, često deserte s jabukama obogatim s dodatnim okusima ili kremama!!radim ovu kombinaciju i s prhkim tijestom s orasima i ta mi se još više sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. izgledaju prekrasno!
    ja sam veliki fan tih mini pita, u svim oblicima, sa svim mogućim punjenjima/preljevima i s tim me uvijek lako kupiti :)
    prije par godina smo mama i ja radile pitu s jabukama (nasjeckale bi ih na komadiće, dodale dosta cimeta, šećera i prokuhale dok ne bi dobile gustu smjesu - tom smjesom bi punile prhko tijesto i gore bi išao šaum), i to smo ju doslovno radile svaki 2.,3. dan dok se nismo totalno zasitile :)

    sad se pokušavam sjetiti kad sam ju zadnji put jela, ali ne ide mi.
    što bi značilo da je vrijeme da ju napravim! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepe i jako fine mini pite ! Volim kombinaciju sa jabukama, kremom i šaumom,super mi je. I svakako mi se sviđa što ih je zapravo brzo i jednostavno napraviti. Sada kada je zahladilo baš mi odgovaraju ovakvi fini kolačići i bilježim recept !

    OdgovoriIzbriši
  5. Prhko tijesto, slastičarska krema, jabuke i šaum, super!!! Prekrasni kolačići!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala cure, drago mi je da se i vama sviđaju ovako jednostavni kolačići.
    @What´s for dessert??? bit će kojio recept i bez šauma, iako ovdje baš dobro paše hrskava i slatka pjenica budući da su jabuke prilično kisele

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo mora da je jako uksno kad vidim sastojke.I bas prelepo i izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divota, radila sam slican recept sa coolke, ali bez slasticarske kreme i bile su fantasticne, a mogu si tek misliti kako su ove dobre!

    OdgovoriIzbriši
  9. odlične su ovakve mini pitice, meni omiljeni oblik, a i sastav je odlična

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja totalno padam na sve mini varijante. Mini tartići, pitice, quiche, tortice... :) Tvoje pite su mrak!

    OdgovoriIzbriši